صفحه اصلی / زنان معروف دنیا / والنتینا ترشکوا ، کیهان نورد معروف
والنتینا ترشکوا ، کیهان نورد معروف
والنتینا ترشکوا ، کیهان نورد معروف

والنتینا ترشکوا ، کیهان نورد معروف

میانگین امتیازات: 5 (کل آراء: 3)

روزی روزگاری ، زن ۸۰ ساله ای بود که می خواست برای سفر یک طرفه به مریخ داوطلب شود که نام او والنتینا بود و در ۲۴ سالگی به عنوان الین زن به فضا سفر کرد. او عاشق پرواز بود و هر اخر هفته با چتر نجات از هواپیما می پرید.او بعضی وقت ها روزمی و یا در اب فرود می امد . او در روسیه برای اموزش کیاهان نوردی انتخاب شدتا با سفینه ی وستوک ۶ به فضا برود.

والنتینا ترشکوا ، کیهان نورد معروف

مدتی نگذشت که او متوجه اشتباه شد و به جای این که سفینه به زمین برود به فضا های خیلی دوردست رفت که او برای این موقع اماده نبود. مهندسان دست به کار شدند و از او قول کرفتند این موضوع را به کسی نگویند.۳۰سال گذشت و او این موضوع را بازگو کرد .

او می گوید: زمین از ان بالا بسیار زیبا و لطیف به نظر می رسد . ما بای تمام تلاش خود رابرای محافظت از ان انجام دهیم ، به خصوص از سیارک ها.

اهای اسمون ، کلاهت را به احترام من بردار. چون دارم می ام.

زاده ۶ مارس ۱۹۳۷

از روسیه

درباره مای نپتون

《 به نام خداوند کهکشان ها 》 ................................................................................... از زمانی که به یاد می آورم کودکی ام را ، مهر ستارگان و سیاره ها در دلم بود.شب ها محو زیبایی ماه و ستارگان بودم و سوالات بی امان بود که از ذهنم جاری می شد. مطالعه ی نجوم از ابتدای کودکی همراه من شد و من مارال هم اکنون ۹ ساله دنیای زیبای کهکشانی ام را با شما به اشتراک خواهم گذاشت.

این مطالب را نیز ببینید!

رویای کهکشانی من

نقاشی من در جشنواره ی کشوری رویای کهکشانی من

میانگین امتیازات: 5 (کل آراء: 1) نقاشی من در جشنواره ی کشوری رویای کهکشانی من …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *