صفحه اصلی / کاردستی منظومه شمسی برای کودکان / کاردستی سیارات رنگین کمانی
کاردستی-سیارات-رنگین-کمانی

کاردستی سیارات رنگین کمانی

میانگین امتیازات: 5 (کل آراء: 1)

   یک آموزش کاردستی خیلی قشنگ برای شما.امیدوارم دنیاتون رنگی رنگی باشه.

  لوازم مورد نیاز برای این کاردستی :

  • چسب
  • رنگ اکریلیک مشکی
  • کاغذ
  • سیخ یا چوب برای هم زدن
  • آبرنگ
  • قلمو
  • چسب اکلیلی

 

1. با مخلوط کردن چسب سیاه خود شروع کنید. برای این کار از یک بطری چسب که حدود ۷۵ درصد پر است استفاده کنید. درب را باز کنید و مقدار زیادی رنگ اکریلیک سیاه را فشار دهید. درب را روی چسب قرار دهید و سپس بطری چسب را تکان دهید، چند دقیقه تکان دهید تا تا حد امکان رنگ سیاه وارد شود.

2. سپس درب چسب را بردارید و مخلوط را با سیخ یا چوب هم بزنید. انتهای یک برس نیز برای مخلوط کردن خوب عمل می کند.

کاردستی-سیارات-رنگین-کمانی

3. قبل از شروع آغاز کار روی الگو، ابتدا چسب را روی یک دستمال یا تکه کاغذ جداگانه آزمایش کنید. چند خط ایجاد کنید تا جریان و پخش چسب را آزمایش کنید. هنگامی که از نحوه جریان چسب راضی بودید، الگوی کهکشان را دانلود کنید و هر تصویر کهکشانی را که می خواهید روی کاغذ ترکیبی خود استفاده کنید چاپ کنید.

4. با استفاده از یک دست ثابت، خطوط کاردستی کهکشانی چسب سیاه را با چسب سیاه دنبال کنید. اگر خطوط کامل نیستند یا چسب کمی جمع می شود نگران نباشید، زیرا این به زیبایی نهایی و تاثیر طبیعی بودن فضای کهکشانی شما می افزاید.

کاردستی-سیارات-رنگین-کمانی

5. بگذارید چسب سیاه یک شب خشک شود. این مرحله مهم است زیرا اگر قبل از خشک شدن چسب سیاه تصویر خود را نقاشی کنید، آبرنگ شما با رنگ سیاه مخلوط می شود.

6. هنگامی که چسب سیاه کاملا خشک شد، تصویر خود را با آبرنگ خود رنگ کنید.

7. وقتی کهکشان خود را نقاشی می کنید از بازی با آبرنگ ها لذت ببرید. من دوست دارم بخش ها را با یک رنگ مشخص کنم و سپس وسط را با رنگ دیگری رنگ کنم.  برای دستیابی به نگاه کهکشانی آبی و سیاه در اطراف سیارات، یک نوار کلفت و پرحجم از آبرنگ های آبی را روی کاغذ خود اضافه کنید. سپس بلافاصله از آبرنگ مشکی برای رنگ آمیزی دور نوار آبی استفاده کنید. اجازه دهید رنگ مشکی در اطراف طرح آبی کمی مخلوط شود تا لبه خشن نداشته باشید.

8. پس از خشک شدن آبرنگ ها،چسب اکلیلی خود را بردارید. از رنگ های مختلف چسب اکلیلی ،زرق و برق برای اضافه کردن جزئیات به کاردستی کهکشانی چسب سیاه خود استفاده کنید، مانند حلقه ای در اطراف سیاره خود، در قسمت هایی از سیارات، ستاره ها و حتی ستاره های رنگارنگ، چسب اکلیلی ها، شگفت‌انگیز هستند، زیرا استفاده از آن‌ها آسان است و بدون هیچ گونه آشفتگی به ظاهری درخشان می‌رسید! توصیه می کنم هنگام ایجاد حلقه در اطراف سیاره خود چندین رنگ مختلف از چسب اکلیلی را روی هم قرار دهید.

کاردستی-سیارات-رنگین-کمانی.

کاردستی ما به پایان رسید.

 

درباره مای نپتون

《 به نام خداوند کهکشان ها 》 ................................................................................... از زمانی که به یاد می آورم کودکی ام را ، مهر ستارگان و سیاره ها در دلم بود.شب ها محو زیبایی ماه و ستارگان بودم و سوالات بی امان بود که از ذهنم جاری می شد. مطالعه ی نجوم از ابتدای کودکی همراه من شد و من مارال هم اکنون ۹ ساله دنیای زیبای کهکشانی ام را با شما به اشتراک خواهم گذاشت.

این مطالب را نیز ببینید!

ساخت کاردستی ستاره دنباله دار برای کودکان

ساخت کاردستی دنباله دار برای کودکان

میانگین امتیازات: 4.6 (کل آراء: 7) برای ساخت کاردستی ستاره دنباله دار برای کودکان باید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *